Barmanská agentura BARSTARS.CZ byla založena v roce 2002 předními barmany České republiky. Specializujeme se na realizaci barmanského servisu a na pořádání barmanských kurzů a gastronomických školení.
V roce 2004 jsme představili projekt Bartender Training Centre Czech Republic, který se zaměřuje výhradně na vzdělávání v gastronomii formou barmanských kurzů, produktových školení, poradenství v gastronomii nebo návrhem designu barů a prostor.
Výuka kurzů probíhá pod vedením týmu profesionálních barmanů, kteří se zaměřují na vzdělávání v gastronomii a mají za sebou dlouholetou praxi a mnoho různých školení. Lektoři jsou zároveň i účastníci mnoha barmanských soutěží, jak světové tak i domácí scény. Zde obsazovali přední příčky, za zmínku stojí trojnásobný mistr české republiky, nebo více násobný juniorský šampion ve Flair bartending a mnoho dalších.
Celý projekt vznikl za podpory společnosti Jan Becher PernodRicard. Společnost Pernod Ricard distribuuje na český trh prémiové produkty jako Chivas Regal whisky, Jameson whiskey, Absolut vodka, Havana Club, Beefeater gin nebo Olmeca Altos Plata 100% agave tequila a mnoho dalších.
S těmito produkty výhradně pracujeme na našich barmanských kurzech nebo školení.
Účelem každého výše nabízeného kurzu a vzdělávacího programu je, aby posluchač obdržel co nejvíce informací a podkladů pro další své seberealizování se v oboru gastronomie. Snažíme se o dodržení další spolupráce s absolventy kurzů.
Každý posluchač obdrží po úspěšně složených testech certifikát v českém a anglickém jazyce.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.