Už v sobotu 7. května se bude konat v pořadí již třetí ročník Rumfestu – oslavy pravého třtinového rumu. Organizátorem akce je magazín Barlife, který jednou za dva měsíce přináší zajímavé čtení především z oblasti nápojové gastronomie a mixologie. Zdrojem vzdělávání, inspirace a zábavy je už od roku 2004.
Rumfest 2016 se bude konat na Novoměstské radnici, Karlovo náměstí 1/23, Praha 2, a to od 13 do 22 hodin. Těšit se můžete na více než sto značek rumu z celého světa, latinskoamerickou hudbu a vybrané speciality nejen karibské kuchyně.
Akce je určena pro odbornou i širokou veřejnost. Připravuje se také ochutnávka rumů za skvělé ceny. Jeden degustační panák pořídíte již od přátelských 15 Kč. Platit budete přímo na baru, kde si můžete zakoupit také láhev vybraného rumu.
Už týden před začátkem Rumfestu bude možné na vybraných barech ochutnat plato se speciálními rumy nebo vybrané rumové koktejly. Během Rumfestu se pak budete moci zúčastnit barmanských soutěží a také seminářů. Registrace není nutná, stačí se včas dostavit na místo konání.
Pokud vás akce zaujala a zajímá vás, kde je možné zakoupit vstupenky, doporučujeme pečlivě sledovat facebookové stránky, kde se dozvíte více. Jak se navíc dočtete na oficiálních webových stránkách, předplatitelé magazínu Barlife mají vstup na Rumfest úplně zdarma. Na akci je samozřejmě povolen vstup pouze osobám starším 18 let.
Barlife je podle britské analytické společnosti nejlepší časopis o nápojích ve střední Evropě, proto si myslíme, že byste si Rumfest 2016 rozhodně neměli nechat ujít. Přejeme vám příjemnou zábavu.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Technické
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.